prázdny

Nákupný košík je prázdny.

Pre dopravu zadarmo nakúpte ešte za 59,00 €.

Prejsť do košíka

Najčastejšie kladené otázky

Najčastejšie kladené otázky

1) Kto môže nakupovať kancelárske potreby na OfficeDepot.sk?

Kancelárske potreby môžu na OfficeDepot.sk nakupovať všetky podnikateľské subjekty (právnické osoby a živnostníci) majúci IČ.

2) Môžem objednať tovar prostredníctvom telefónu?

Áno, ale v takomto prípade nebude možné využiť väčšinu akciových ponúk (tlačených/elektronických), ktoré sú nastavené priamo v internetovom obchode. Preto je výhodné objednávať výhradne cez OfficeDepot.sk.

3) Kedy bude doručená moja objednávka?

V rámci garancie Zajtra alebo zadarmo® je bežný termín doručenia vašej objednávky druhý deň od objednania. Online objednávky spracovávame každý deň do 16:00. Viac informácií o doručení tovaru nájdete tu.

4) Aké sú v Office Depot akceptované spôsoby platby?

Základný spôsob platby je platba na faktúru so splatnosťou 7 dní. Možné je tiež platiť v hotovosti pri prevzatí zásielky. Platba kartou nie je možná. V prípade prvej objednávky alebo v prípade veľkých objednávok môžeme požadovať platbu vopred.

5) Moja zásielka prišla poškodená, čo mám robiť?

Zavolajte prosím na našu bezplatnú linku 0800 223 223, kde vám naši operátori pomôžu zadať reklamáciu a prípadne ju obratom vyriešiť.

6) Ako zistím, aký toner alebo cartridge patrí do mojej laserovej či atramentovej tlačiarne?

Internetový obchod OfficeDepot.sk disponuje online vyhľadávačom tonerov a cartridgov, vďaka ktorému ľahko a rýchlo zistíte, aké tonery či cartridge do vašej tlačiarne patria.

 

Kancelárske potreby na úvodnú stránku

Tento web používa cookies

Aby sme Vám mohli v tomto eshope ponúknuť kvalitné služby a pokročilé funkcie, využívame cookies. Prehliadaním tohto webu súhlasíte s ich používaním . Pre viac informácií o cookies a ich prípadnom blokovaní nás kontaktujte.