1) Kto môže nakupovať kancelárske potreby na OfficeDepot.sk?
Kancelárske potreby môžu na OfficeDepot.sk nakupovať všetky podnikateľské subjekty (právnické osoby a živnostníci) majúci IČ.
2) Môžem objednať tovar prostredníctvom telefónu?
Ak si prajete objednávať po telefóne je potrebné vyberať z ponuky portálu pre zmluvných zákazníkov online.officedepot.sk.
3) Kedy bude doručená moja objednávka?
V rámci garancie Zajtra alebo zadarmo® je bežný termín doručenia vašej objednávky druhý deň od objednania. Online objednávky spracovávame každý deň do 15:00. Viac informácií o doručení tovaru nájdete tu.
4) Aké sú v Office Depot akceptované spôsoby platby?
Základný spôsob platby je platba na faktúru so splatnosťou 7 dní. Možné je tiež platiť kartou cez platobnú bránu a v hotovosti pri prevzatí zásielky. V prípade prvej objednávky alebo v prípade veľkých objednávok môžeme požadovať platbu vopred.
5) Moja zásielka prišla poškodená, čo mám robiť?
Zavolajte prosím na našu bezplatnú linku 0800 223 223, kde vám naši operátori pomôžu zadať reklamáciu a prípadne ju obratom vyriešiť.
6) Ako zistím, aký toner alebo cartridge patrí do mojej laserovej či atramentovej tlačiarne?
Internetový obchod OfficeDepot.sk disponuje online vyhľadávačom tonerov a cartridgov, vďaka ktorému ľahko a rýchlo zistíte, aké tonery či cartridge do vašej tlačiarne patria.
![]() |
na úvodnú stránku |